Kredit kredit kredit

2 oktobra, 2016

Pred kratkim sem pričel z iskanjem lastnega stanovanja. Ker prihrankov za nakup nimam dovolj, sem seveda moral na banko po kredit. Ampak prav tako sem tudi na kratkem s časom (sem redno zaposlen), zato mi je letanje od banke do banke in zbiranje informativnih ponudb povzročalo kar nekaj preglavic.
Ampak konec je dober, kredita sem dobil dovolj in stanovanje it is! Mesečni obrok bo pa tudi ravno prav visok, tako da ga bom lahko redno odplačeval, brez kakršnihkoli preglavic.

Omenil pa bi, da mi je bila v prvem delu iskanja kredita v veliko pomoč spletna storitev Moj Kredit, ki mi je glede na mojo plačo dala nek občutek, koliko si sploh lahko privoščim. Potem sem sploh vedel, kakšna stanovanja si lahko ogledujem, koliko lahko pričakujem, da mi bo banka dala posojila in kakšne obrestne mere so še normalne.

Skratka, mogoče pride še komu prav 😉