Domov > Razvedrilo > Smešne slike mačk

Smešne slike mačk

20 avgusta, 2008

Danes sem našel tole spletno stran s smešnimi slikami mačk. Splača se malce pogledati, sploh za malce razvedrila.

Evo, en primer:

http://lolcat.com/

  1. Tajda
    29 maja, 2009 na 12:40 popoldan

    I like when they ”gonjo se” a lot!

  2. krigl
    3 junija, 2009 na 5:05 popoldan

    HaHa=D

  3. aleksabdra
    24 oktobra, 2010 na 1:48 popoldan

    mici

  4. aleksandra
    24 oktobra, 2010 na 1:49 popoldan

    mici maci

  5. 19 oktobra, 2012 na 3:51 popoldan

    Thanks for every other informative blog. Where else may
    just I am getting that kind of information written in such an ideal way?

    I’ve a challenge that I’m just now running on, and
    I have been on the look out for such info.

    Brenna

  6. 28 januarja, 2013 na 5:24 dop

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get several emails
    with the same comment. Is there any way you can
    remove me from that service? Bless you!

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.