Domov > zanimive strani > Nov agregat slovenskih blogov

Nov agregat slovenskih blogov

avgust 22, 2013

Pred kratkim sem zasledil da je na spletu nov agregat slovenskih blogov. Torej stran, kjer se vedno pokažejo nove objave blogov v njihovi bazi.
seveda sem se takoj pridružil in vpisal svoj blog🙂
Ker pa vidim, da je bila stran zagnana šele pred kratkim in še nima velike baze uporabnikov, vas pozivam da tudi sami vpišete svoj blog in RSS vir🙂
Stran se imenuje bestblogs.si na njej pa se zbirajo vsi slovenski blogi.

Zadeva je precej uporabna, saj se da najnovejše objave pregledovati tudi po kategorijah, pa še ves čas se menjavajo naključni blogi na strani😉

Pa en lep pozdravček

  1. danilo
    avgust 12, 2013 na 9:35 popoldan

    sem dodal svoj blog😉 hvala ti da si mi povedal za tole stran, z nje dobivam dnevno več obiska kot sicer od ostalih virov😉

  2. avgust 20, 2013 na 11:27 am

    Sem počaščen z info o novem blogerskem portalu!

  3. avgust 21, 2013 na 3:59 popoldan

    Hvala za tole povezavo. Včasih je bil Povejmo.si en tak simpatičen link za bloge, pa so ga žal ukinili.

    • krigl
      avgust 21, 2013 na 6:07 popoldan

      Ni za kaj🙂 Vidim da je povejmo.si sedaj bolj zadeva kjer napišeš članek in se sploh ne gleda več blogov..

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.
