Domov > Staro > Računalnik te spremeni

Računalnik te spremeni

november 7, 2008

Ugotovil sem, da me računalnik naredi pasivnega ali pa celo depresivnega. Tako, ko pridem domov sem ves vesel, potem pa grem na računalnik in ko grem z računalnika, sem ves tak čuden. Ves pasiven. Res ne vem kaj je zdaj to. Včasih računalnik name ni imel takega vpliva. 

No ja, kakorkoli, odločil sem se, da bom sedaj pač manj časa posvetil računalniku in več prijateljem.

  1. november 7, 2008 na 6:21 popoldan

    Oj, računalnik je res lahko … nekaj takega, kar obteži …

    Ja, te podpiram, da se več posvetiš prijateljem!

    Čeprav so tudi na blogu lahko dobri prijatelji.

    In jaz sem hvaležna zanje.

    In tudi blog je lahko zelo dobra stvar … razmišljamo, rastemo …

    Vse dobro ti želim!🙂

  2. easyriderka
    november 7, 2008 na 10:09 popoldan

    Pametna odločitev! Naj ti uspe!

  3. krigl
    november 8, 2008 na 3:08 popoldan

    Hvala za lepe želje=D

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.
