Domov > Staro > Izlet v Sarajevo

Izlet v Sarajevo

november 2, 2008

Včeraj oz. danes ob pol 1 zjutraj sem se vrnil z izleta v Sarajevu. Šel sem z agencijo kompas in ožjim krogom družine. 
Izlet mi je bil zelo všeč, čeprav bi lahko rekel, da je bil urnik prenatrpan. Meni bi bilo veliko bolj všeč, če bi bil izlet bolj v gurmanskem stilu. Morali bi imeti več časa za hrano, pijačo in zabavo. Tako, da spoznamo utrip mesta. Sem bolj take sorte človek, ki ima raje, da spozna mesto po svoje in se vmes masti z odlično domačo hrano. Sem pač gurman. Ampak nism nič kaj debel, da si ne bo kdo kaj mislil. 
Sicer pa je bil izlet super, mesto je lepo, zanimivo, ljudje prijazni, gostoljubni, dežela je pa tudi zelo zanimiva.
Moram reči, da je Bosna in Hercegovina izredno verska država. V državi so predvsem muslimani, hrvatje in srbi. Vsi pa močno poudarjajo svojo veroizpoved. SPrepričan sem, da je to posledica nedavne vojne in etničnega čiščenja, katero je prizadelo to državo. Gostota verskih objektov je gotovo večja kot v Sloveniji, pa je že v Sloveniji ogromno verskih objektov. V nekaterih vasicah je polno džamij, v nekaterih polno pravoslavnih cerkva, v nekaterih pa katoliških cerkva. Moram pa povedati, da med pravoslavno in katoliško cerkvijo zelo težko razlikujem. Nekdo mi je rekel, da se razliko takoj opazi pri križu na cerkvi. Meni se ne zdi tako. 

Glede cen je pa tako. Ponekod so cene take kot v Sloveniji, morda celo višje. To je predvsem v Sarajevu. takoj izven Sarajeva pa so cene zelo nizke. Poceni so predvsem živila in pijača. Kava izven Sarajeva je ponekod samo 50 centov. Tako da ne bo kdo misli, da bo blazno veliko privarčeval, če bo šel v Sarajevo. 

Vzrok obiska Bosne in Hercegovine pa ni v tem, da bi bile moje korenine iz tam doli. Kje pa, v Sarajevo sem odšel kar tako, ker je zanimivo mesto, polno različnih ver, znamenitosti, zanimivih ljudi, itd.

Pa “polako” (kot rečejo v Bosni)

  1. november 7, 2008 na 6:18 popoldan

    Veš, moj sin je bil pred kratkim v Sarajevu!

    So šli animatorji iz Stične, tisti, ki so pripravljali in vodili tisto srečanje, ki je vsako leto septembra, srečanje mladine!

    Vse dobro!🙂

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.
