Domov > Staro > Smisel počitnic

Smisel počitnic

26 oktobra, 2008

Sedaj, ko so tu počitnice, se mi nič več na da delati. Takoj po počitnicah pa že sledijo kakšni testi in ustno spraševanje. In že se mi na listku nabira cel kup nalog in snovi, ki bi jih moral predelati med počitnicami. Meni se pa ne da in ne da. Sem samo še na računalniku in čakam da mine čas, da grem malo ven. 
Ampak da me ne bo kdo razumel kot da ne maram počitnic. Kje pa! Če nebi bilo počitnic res nevem, akko bi preživel. Ampak se pa človek ob vsem tem času vpraša, kaj naj sploh počne. Lenari ali se uči?

  1. 26 oktobra, 2008 na 10:30 popoldan

    Smisel počitnic je, da se učenec spočije malo lenari in se zabava. Profesorji dajo pa teste takoj po koncu počitnic, tako da se morajo šolarji še med počitnicami učiti

  2. krigl
    27 oktobra, 2008 na 12:40 popoldan

    No, saj tukaj je pa tudi problem. Počitnice naj bi bile čas za šolarja/dijaka/študenta, da razvije svojo osebnost, medtem ko se mu ni treba ukvarjati s šolo in da razmisli o življenju.

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.