Domov > Staro > Blog je pač super zadevca.

Blog je pač super zadevca.

september 28, 2008

Pred več kot enim mesecem sem začel pisati blog. Kar tako, ker mi je bilo dolgčas. Sedaj mi blog predstavlja nekakšen oddih, vstop v ustvarjalen svet, poln misli, humorja, modrovnja, izkušenj… 

Res mi veliko pomeni, da nekaj napišem in to tudi nekdo prebere. Sploh sem pa zadovoljen, ko kdo to pokomentira. Takrat se človek pač zave, da ga jemljejo resno in ga poslušajo. 

Človeške misli so res zakon. Še dobr da obstajajo, ker drugače bi bilo življenje povsem dolgočasno. Tako pa lahko človeku vedno “dogaja”, pa čeprav samo sedi in ni pod vplivom nobenih drog.
Ja, preko bloga lahko tudi izostriš tisti del možganov, ki te vrže v nekakšno zadeto stanje. In potem se ga zadevaš dan in noč, sam tko, z mislimi in se maš supr:-)

Res super stvar tale blog.

  1. september 28, 2008 na 10:02 popoldan

    Valda.

  2. september 29, 2008 na 9:42 am

    Itak😉

  3. sezirey
    oktober 3, 2008 na 4:16 popoldan

    yeeea ;D

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.
