Domov > Staro > Vedno več elektronske glasbe pri meni doma

Vedno več elektronske glasbe pri meni doma

september 14, 2008

Ugotovil sem, da poslušam vedno več elektronske glasbe. Predvsem techno, trance in house. Najraje pa poslušam glasbo izvajalcev kot so: Dj Zany, Dj cammy, Pulsedriver, Studio B, Rocco, Scooter, Sander Kleinenberg, Interphase, Dj Antoine, Dj Ozi, Dj Tiesto. Seveda poslušam tudi glasbo kakšnih drugih izvajalcev, vendar so mi ti najbolj všeč.

Če pa vas zanima kaj več o technutrancu in housu pa preiščite Wikipedio. 

  1. september 14, 2008 na 9:29 popoldan

    Pri meni vedno več Balkana :>

  2. krigl
    september 15, 2008 na 10:09 am

    Hehe, sej jest mam tud ene par balkan komadov=)

  3. Rok
    september 15, 2008 na 3:47 popoldan

    ooo…ti me pa res povsod najdeš…;D
    te bom dal na blog rolo;D
    pa začni nazj pametno musko nabijt:P …sej veš ka mislm:P

  4. krigl
    september 15, 2008 na 6:05 popoldan

    Hehe, no dobr no sej metal mi je še zmer ta najbolš. Evo, tut ti boš zdej na blog roli=)

  5. Rok
    september 15, 2008 na 6:58 popoldan

    Jaz sem mišlenja, da človek posluša kar mu paše, samo da posluša z užitkom in se dobro počuti ob glasbi. Ne prenesem pa tistih ki vsiljujejo svojo glasbo (naprimer z glasnim vrtenjem glasbev svojih avtih) Mogoče kdaj napišem post na to temo.

  6. september 15, 2008 na 7:57 popoldan

    Ej, se strinjam s tabo.

  7. februar 8, 2013 na 8:59 popoldan

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get set up? I’m
    assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web savvy so I’m not 100% sure. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Thank you

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.
