Domov > Staro > Kako izboljšati vid

Kako izboljšati vid

september 9, 2008

V 21. stoletju ima (po mojih podatkih) že skoraj vsak tretji človek težave z vidom. Jaz spadam med tiste, ki imajo dioptrijo in astigmatizem (znano tudi pod imenom cilindri). Pred približno 3-4 leti sem se začel ukvarjati z izboljševanjem vida. In kmalu sem s pomočjo rednih vaj za oči, vaj za sproščanje dosegel zanimiv rezultat. Pri moji tedanji dioptriji -1.5 in -1.0 in cilindrih sem po nekaj vajah za oči brez očal lahko videl skoraj tako dobro kot z očali. Vendar pa sem se potem kmalu polenil in “pozabil” na te vaje in potem se mi je čez kakšne 3 leta enake dioptrije zaradi nepravilne prehrane povečala dipotrija in cilindri.
Zato sem ponovno začel redno izvajati vaje za oči, kot temu pravim jaz. V ta pojem vključujem vaje za spročanje, vaje za zmanjševanje astigmatizma, dioptrije, vizualizacije, itd.
Skratka, naj vam dam nekaj napotkov, kako ohranjati dober vid.

1. Prehranjujte se zdravo. Zdrava prehrana je osnova za dobro počutje, metabolizem, zdravje in vid.

2. Ne skrivajte se pred svetom. Ne bojte se pogledati kakšne stvari. En bolj podroben in daljši pogled na nek predmet vas ne bo ugriznil. Mnogim ljudem se vid poslabša zato, ker se “skrivajo” pred svetom.

3. Svet je lep. Zavedajte se tega in svet dojemajte kot novorojeni otrok. Naj vas zanima čisto vse, tudi če mislite da nekaj “že poznate”.

4. Čim bolj premikajte oči. Levo, desno, gor, dol, v vse kote. Za oči so sploh pomembni tisti majhni a hitri premiki (sakadnično gibanje). Če se to gibanje oči upočasni, sčasoma postane vid neoster. Iz nekega predmeta hitro pomaknite pogled na nek drug predmet in tako naprej. Pri tem pa si točko na predmetu podrobno poglejte. Nikoli ne veste kaj boste našli v tej točki. 

5. Menjajte razdaljo. Če dolgo časa gledate v knjigo, računalnik,itd. za nekaj časa poglejte v daljavo, v gore, kamorkoli, samo da sprostite pogled. 

6. Če se zasedite, vstanite in se pretegnite, da ponovno poženete kri po žilah in s tem tudi v očesne mišice.

7. Dihajte globoko in umirjeno.

8. če gledate televizijo ali delate na računalniku, ne pozabite mežikati. Oči morajo biti stalno vlažne, da lahko normalno delujejo.

9. NAJPOMEMBNEJŠE! Sprostite se. Po očesnem, psihičnem naporu se sprostite. Poglejte v zeleno rastlino v daljavi, poglejte nekaj, kar vas pomirja in se sprostite. Pri tem nekajkrat pomežiknite, zaprite oči za nekaj časa, jih nežno pomasirajte in se sprostite.

Pripis: Vaje izvajate na lastno odgovornost. ( Pripis2:To pa zato, da se zaščitim pred morebitnimi norci, ki bodo nepravilno izvajali te vaje ali pa si izmislili kdovekaj čudnega. V splošnem pa meni vaje niso škodile.)

  1. alenka
    januar 7, 2009 na 7:29 popoldan

    oj,

    in, kakšne so vaje za astigmatizem? In iz koliko na koliko ti ga je uspelo znižati?

    lp

  2. alenka
    januar 7, 2009 na 7:33 popoldan

    aja, pa še nekaj😉. Glede na to, da sem slučajno uletela na tole stran, bi ti bila zeloo hvaležna, če bi mi lahko odg. poslal na mail(*email odstranjen zaradi varnosti*). Ker sama sicer izvajam vaje pa bi rada slišala še izkušnje osebe, ki to počne. Vse inf. namreč dobivam iz knjige.

    lp

  3. mcrabul
    maj 25, 2009 na 9:47 am

    Zdravo … katero knjigo si imel to ? oziroma od kje so te vaje za astigmatizem .. hvala, lp

  4. krigl
    junij 3, 2009 na 5:08 popoldan

    Imam knjigo “Izboljšajte vid!” avtorice “Uschi Ostermeier-Sitkowski”

    lp

  5. december 13, 2009 na 11:17 popoldan

    Za koliko pa si uspel izboljšati dioptrijo, tudi sam imam okoli -0.75, občutek pa da čedalje slabše vidim, pa ne vem kaj naj naredim🙂 A potem je poanta, da oči čimbolj obremenjuješ, si aktiven z njimi? Hvala.

  6. krigl
    december 16, 2009 na 6:43 popoldan

    men pol ni ratal, ker je blazno težko vse te vaje spravt v vsakodnevno rutino.

    Poskušam pa ohranjat čimbolj enako dioptrijo in sicer z uporabo rastarskih očal.

    Sicer pa:

    Poanta je pa nekak v tem, da si morš ti želeti videti. Torej ko gledaš recimo drevo, si morš želeti videti ga ostro brez očal. V bistvu moraš najprej razčistiti sam s seboj, če si sploh želiš gledati in videti. Pa to ni tok lahko, kokr se zdi. Ogromno morš premisliti.

    Sicer pa morš nekako gledati čim bolj aktivno. Torej čim bolj premikaj oči levo desno, gor dol, iz enega predmeta na drugega, in preden premakneš pogled, moraš začutiti, da si želiš videti ta predmet.

    Ampak pozor! Nikar ne glej tako, da pripreš veke, z namenom, da vidiš bolj ostro. NE, potem bo samo še slabše in tudi izgledal boš kot idiot. Gledati moraš sproščeno, ne sme se ti muditi, če ne vidiš ostro raje nekajkrat pomežikni, kot pa da pripreš veke.

    Sicer sem pa našel tudi nekaj drugačnih vaj, za izboljšanje vida. In menim,da so te bolj učinkovite, saj takoj vidiš razultat. Tako boš tudi vedel, če vidiš slabše ali ne.Tukaj si preberi
    http://vizita.si/clanek/novice/z-vajami-si-izboljsate-vid.html
    in poglej video.

    Pa ne obupaj, če se prvih nekaj tednov ne bo nič poznalo. Počasi, nadaljuj z vajami še naprej, morda boš pa kar naenkrat spregledal.

    Upam da sem ti pomagal=D

  7. tilen
    julij 6, 2010 na 8:31 popoldan

    to mi je res pomagal

  1. No trackbacks yet.
Komentarji so zaprti.
