Domov > Staro > Love story No.1

Love story No.1

september 5, 2008

Maticu je začel zvoniti telefon. Klicala ga je Anja. Že nekaj časa sta se družila bolj pogosto in Matic je imel občutek, da mu počasi postaja všeč. Vendar pa je bil Anji všeč nekdo drug in to je bil Matevž.
“Ja?” se je oglasil. 
“Čao! Kako si kaj?” ga je vprašala.
“Dobro”
“Veš, nekaj bi te prosila…sej veš da mi je Matevž všeč ane? No, zdaj bi rada preverila, ali sem tudi jaz njemu.” je začela.
“Mhm…”
“No,…in bi te prosila če bi mi pri temu pomagal….” je rekla in nekaj trentutkov je bila na liniji tišina.
“Aha, in kako bi to izgledalo?”
“Hja, pač sem mislila, da bi jutri po šoli zaigrala, kot da hodiva. Sej veš, da bi videla, ali bo postal ljubosumen. Saj ne da bi ravno nevem kaj delala, le objel bi me čez pas in potem bi se skupaj sprehodila mimo njega. Kaj praviš?”
“Hmm….v bistvu bi ti lahko pomagal.” je dejal Matic.
“O super! Torej sva zmenjena? No, se vidiva jutri v šoli. Čao!”
“Ok, lepo se mej, adijo!” sta končala pogovor. 

 Matic je odložil telefon in se malce zamislil: “Da se bo z Anjo delal da hodita, zato ker je njej všeč Matevž. To bo še zanimivo.” 

Naslednji dan po pouku je Anja pridrvela h Maticu in skupaj sta odšla po hodniku proti izhodu. Takoj ko sta prišla ven, sta zagledala Matevža, ki se je pogovarjal s svojimi prijatelji. 
“Objemi me čez pas.” je Anja zašepetala Maticu. Matic jo je objel čez pas in skupaj sta odšla po stopnicah pred vhodom. Že sta bila v bližini Matevža, ko je pred njiju skočila majhna rdečelaska, objela Matevža in mu dala poljub na lice. Matevž se je takoj obrnil k njej, jo objel in poljubil. 
Anja in Matic sta stala pred njima kot okovana. Ko je rdečelaska končno malce popustila objem, ju je Matevž opazil in rekel: “O živjo! Anja in Matic, tole je Eva. In Eva, tole sta Anja in Matic.” Ko ju je še enkrat pogledal, je opazil, da je Matičeva roka na Anjinem boku.
“O! Od kdaj sta pa skupaj?” je vprašal.
“Že en teden.” mu je še malce zmedeno a vendar hitro odgovorila Anja.
“No, lepo, da si si tudi ti našla nekoga Anja. Z Evo greva na postajo. Prideta zraven?” ju je vprašal Matevž.
“Ne, ne, se nama mudi v knjigarno.” ga je zavrnila Anja.
“Tudi prav!” je rekel Matevž in se poslovil.

Anja in Matic sta odšla stran od šole in takoj ko sta bila dovolj daleč stran od šole, je Matic spustil Anjo, ta pa se je le sesedla na tla in se zjokala.
“Kaj naj pa zdaj?” je vprašala in gledala nekam v prazno. 
“Nevem.” je rekel Matic, ki res ni vedel kaj naj stori. Počutil se je blazno nekoristnega, zato je predlagal, da odide. 
“Ne, ne odidi!”je rekla Anja. “Ne pusti me sedaj čisto same.” 
Matic se je usedel zraven nje in jo objel čez rame. “Veš, meni se pa sploh ni zdelo slabo.” ji je rekel.
Anja ga je takoj pogledala tako prebadajoče, da je takoj vedel, da ne mislita na isto stvar. “Mislim to, ko sem te objel čez pas.” 
“Aja…meni tudi ne.” je bila zasanjana  Anja. “Lahko bi se navadila.”
“Jaz tudi.” je rekel Matic.
Potem se je Anja obrnila k Maticu in nekaj trentukov sta se gledala le v oči. Naravnost v oči, brez kakršnih koli skrivnosti.  
Kmalu sta se približala drug drugemu tako blizu, da se nista več mogla gledati. Zatem je Anja nagnila glavo v levo, Matic v desno in že sta se poljubila.

 

Pripis:kakšna se vam zdi zgodba? Napište v komentarjih.

