Domov > Staro > Ugrabitev računalnika

Ugrabitev računalnika

september 3, 2008

Ko sem se ves vesel vrnil z morja in sem prižgal računalnik, sem opazil da gre mojemu računalniku na slabše. Na ozadju namizja se je prikazovalo alarmno sporočilo, računalnik je delal slabše kot običajno in se je na trenutke kar izklopil. Zato sem poklical računalniško pomoč na domu (Kompa) in že naslednje jutro je k meni pridrvel njihov uslužbenec, se ubadal z računalnikom kakšne pol ure, potem pa povedal, da bo računalnik moral osnesti in da je sem na je moj računalnik “ugrabljen” preko nekega virusa, ki omejuje delovanje operacijskega sistema.
Skratka, svojo mašinco sem dobil nazaj že zvečer in sedaj dela odlično in sploh perfektno.
Za vse usluge računalniškega servisa na domu pa sem moral plačati 49 evrov.

Sedaj pa upam, da ne bom še enkrat dobil kakšnega virusa.

