Domov > Staro > Nahrbtnik

Nahrbtnik

avgust 24, 2008

V torek grem na morje, na slovensko obalo, v kamp. Zato seveda potrebujem kakšen velik nahrbtnik. In seveda mi je moj oče z veseljem ustregel: “Pejt po tistga u klet, tm je moj hribousk nahrbtnik! Tak temnomodr je”. In sem šel v kelt po temnomoder nahrbtnik. In sem ga iskal in iskal kot nor sem obrnil celo klet in iskal temnomoder nahrbtnik. In potem ga končno najdem, ves čas sem ga imel pred očmi, a ga nisem opazil. Le zakaj ga nisem opazil? Zakaj neki! BIl je totalno zaprašen in nasploh je zgledal bolj rjave kot modre barve. Ko sem ga pa malce stresel, se je končno pokazala modra barva. No, saj ruzak je v redu, dovolj velik, malce ga moram še očistiti in prezračiti, saj smrdi kot kuga.

Še slikca:

Copyright ©

