Domov > Staro > Return to castle Wolfenstein Multiplayer-sniper

Return to castle Wolfenstein Multiplayer-sniper

avgust 21, 2008

Po nekajdnevnem ponovnem igranju igre Return to castle wolfenstein preko interneta, sem se preizkusil tudi kot ostrostrelec. Sedaj sem tako navdušen nad ostrostrelskim načinom v igri, da vedno igram kot ostrostrelec. Lahko bi rekel, da je to neka bitka v bitki. Ko si na ostrostrelskem hribu in imaš na muhi bunker in samo čakaš, kdaj se bo kdo pokazal. In ko se pokaže, ugotoviš, da tudi on hoče zadeti tebe. Potem je pa samo še stvar čakanja, da se ti puška umiri. Seveda, če se ti povsem umiri, ga lahko ubiješ z enim nabojem, če pa ne, ga pa po možnosti sploh ne zadaneš. In takrat lahko on tebe, če te ni že prej.

Skratka, povsem sem navdušen=)

Pripis:Ko sem ustvarjal to sliko, me je takoj zatem, ko sem stisnil PrtSc vojak na sliki ustrelil. Vendar me na srečo ni zadel v glavo.

